van Tornio naar Santa Claus

8 juni 2011 - Rovaniemi, Finland

Dinsdag 7 juni zijn we laat opgestaan om te kunnen ontbijten bij IKEA. Het was mooi weer (27gr) met een licht briesje en Paula wilde graag de was doen en daarom meldden we ons om 12:00 uur al op de camping. Ook werd de hele inventaris eens gelucht en heringedeeld. Een reorganisatie van de mogelijkheden muziek en DVD af te spelen en .......2 rondjes sauna. Hoewel het buiten erg mooi was, verbleven wij in de bieb om jullie onze foto's te laten zien. Gisteren dus geen foto's gemaakt. We zijn weer klaar om 4 of 5 nachten vrij te camperen.

Vandaag 8 juni weer zo laat opgestaan. We zijn langs de Tornio rivier gereden en meerdere keren (o.a. passage poolcirkel) uitgestapt, zie de nieuwe reeks foto''s. De temperatuur was opgelopen tot 32 gr in de schaduw en de airco ging aan. Van 17:00 uur tot 19:00 een eentonige rit naar het parkeerterrein van Santa Claus  (Rovaniemi) met gratis Wifi; vandaar dit extra bericht. Morgen moeten we olie verversen en Santa Claus bezoeken. We zitten nog wel buiten, maar het is windstil en dan worden de muggen actief.

1. Miranda:
    9 juni 2011
    Lieve Papa en Paula,
    Wat ziet het er allemaal geweldig uit daar! De reisverhalen klinken ook heerlijk relaxed, ik geniet helemaal met jullie mee. En een sms vanaf de Poolcirkel ontvangen we ook niet elke dag :-) Hier gaat het lekker, de kinderen zijn gisteren op schoolreisje geweest. Jorrit naar Linneushof en Iris naar de Efteling. Komend weekend gaat Jorrit op voetbalkamp en het weekend erna Iris. Verder nog de kinderfeestjes, dus drukke weken maar wel leuk.
    Liefs,
    Miranda
  2. Thea:
    10 juni 2011
    Op mijn gemakkie alle foto's bekeken, ziet er prachtig uit ! Leuk weer om op deze manier en met de verhalen op de hoogte te blijven!
    Fijne tijd verder, liefs, Thea.