Thuis!

12 juli 2011

Hallo allemaal, we zijn weer thuis en hebben de laatste foto's en enkele filmpjes geplaatst. De laatste dagen hebben we natuurlijk vooral veel gereisd. Anders kom je er niet he. Zaterdag nog even een lekker stranddagje ingelast op een camping in Zuid Zweden, want het was prachtig weer. We hebben een fantastische reis gemaakt en zo veel gezien, vooral Noorwegen heeft weer een onuitwisbare indruk achtergelaten, met het prachtige natuurschoon en de avontuurlijke etappes. Het was geweldig en we danken jullie allemaal natuurlijk voor de belangstelling. Tot een volgende reis!

1. Arnold van der Velden:
    12 juli 2011
    Welkom thuis! Wij hebben met veel belangstelling jullie reis gevolgd veel was weer heel herkenbaar voor ons! Inderdaad: Noorwegen maakt een onuitwisbare indruk!

Liefs uit Zeegse
  2. Imelda Rumathé:
    12 juli 2011
    Welkom thuis en zeker op ons mooie Blik!! We spreken elkaar gauw hoop ik. En dan het liefst onder het genot van een drankje en een hapje...Nu eerst 3 nachtjes werken..Liefs Imelda
  3. dymph:
    17 juli 2011
    Weer prachtige foto's, jullie hebben alle klimaten meegemaakt en nu op naar het kaarten as dinsdag en natuurlijk bijkletsen, groetjes dymph